Het afgelopen jaar is in alle opzichten een veelbewogen jaar geweest. Wij wensen u allen prettige feestdagen en een gelukkig en gezond 2022!

In verband met de feestdagen is ons kantoor gesloten van maandag 27 december 2021 t/m vrijdag 31 december 2021.

Vanaf maandag 3 januari 2022 zijn wij u graag weer van dienst

Detachering

Alletto Accountants en Adviseurs kan uw bedrijf ook ondersteunen bij tijdelijke vervanging of ondersteuning van uw financiële en administratieve afdeling. Door onze jarenlange ervaring en flexibele instelling kunnen we naadloos aanvulling geven aan uw behoeften, zodat alle processen geruisloos voortgang kunnen vinden. Daarnaast kunnen we u van dienst zijn bij het inhalen van achterstanden op administratief gebied. Wij zorgen er samen met uw personeel voor dat de achterstanden worden weggewerkt en dat de omstandigheden zodanig worden aangepast dat deze niet weer zullen ontstaan. Verder kunnen we ondersteuning geven bij tijdelijke behoefte aan extra capaciteit, bijvoorbeeld bij speciale projecten of tijdens langdurig ziekte- of zwangerschapsverlof. Ook zijn we gespecialiseerd in het opzetten en uitvoeren van administratieve systemen, het samenvoegen van meerdere administraties en het ontwikkelen van andere rapportagestructuren.

Ook financiële rust?

Laat u daarbij verrassen door de persoonlijke aanpak van Alletto! We informeren u graag geheel vrijblijvend over wat wij voor u kunnen betekenen onder het genot van een heerlijk kopje koffie, thee of glas water.

Neem contact op